18 februari 2013

Sportlov!

Det här är nog andra gången i livet som jag inte har något sportlov, tragiskt men sant. Universitet sysslar tydligen inte med sådant så för en annan är den här veckan som vilken vecka som helst. Inga konstigheter.

Jo förresten, pga att det är sportlov är det lite "ändrade" busstider. Det innebär för min del kort och gott att man dragit in på några turer, så när jag ska ta mig hem från skolan har jag istället för det normala, enorma utbudet av fyra(!) olika turer att välja på nu endast tre kvar. Kanon, jättebra! Verkligen superkul detta! Halv ett eller halv fem står som värdiga alternativ, flexibelt och bra...

Nåja, jag överlever väl det här också. Bjussar på ett par bilder från helgens bravader för att höja stämningen lite. Joakim fyllde år så vi firade med att spela indoor-paintball, eller "painball" som arrangören kallar det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar