08 mars 2010

Lite shopping sisådär

Idag har varit en allmänt chill dag. Åkte in mot stan i förmiddags utan något större mål med resan, men den slutade med en hel del roliga saker.
Först en tur till Haga cykel för att köpa lite delar som behövs för att slutföra cykelbygget, nämligen växelvajrar (svarta) och skumhandtag. Inga fancy grejer, men ack så nödvändiga.

Efter Haga så åkte jag ner till city. Där började jag med att hitta två klockor, behövde en ny då jag "dansade sönder" min i onsdags i Karlskrona.

Sen gick jag och handlade på systemet för första gången. Ska jag vara ärlig var det inget jag behövde där, men man måste ju testa nu när man får:D

Sist så gick jag upp till Mirelle på Brothers och köpte en riktigt snygg tröja.
När jag kände mig färdig med shoppandet och parkeringstiden gick ut så lämnade jag mina påsar i bilen, la i mer p-pengar och gick ner till grabbarna på Telia och hälsade på. Kul återseende! Stannade där ett tag och sinkade dem i deras arbete innan jag gick tillbaka till bilen och åkte hem.

Hemma så har jag pillat lite med cykeln och mest chillat, och det ska jag fortsätta med resten av kvällen:D Lite Ben & Jerry's på det kanske?

Dagens inköp:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar