27 februari 2010

Ny bloggstandard!

Ni få, men trogna läsare av den här bloggen lär ju ha märkt att det inte bloggas så effektivt som det har gjorts tidigare. Från att ha bloggat minst en gång om dagen till en gång varannan vecka ungefär.
Men det har sina orsaker, ni vet, Lumpen.

Jag har kommit på att det inte är något att sträva efter att blogga så fort jag kommer åt en dator. Istället ska jag blogga när jag har något intressant att skriva om. Annars känns det ju bara rätt meningslöst, eller? Tror att det blir roligare så också, både för mig och för er:)

Gjorde ett litet experiment förrut då jag trodde att jag kommit på en smart grej, men det visade sig att det gick inte alls som jag tänkt mig. Försökte göra en snygg och effektfull drink, men det såg mest äckligt ut. Så den får jag nog jobba på lite.
Jag står fortfarande fast vid att idén är bra, den behöver bara utföras på ett annat sätt för att det ska funka.

Snart är det dags för damerna att köra tremilen i OS, det ska jag kola på såklart. Jag tror dock inte på några svenska framgångar, de har nog gjort sitt för den här gången. Framgångarna kommer imorrn då herrarna kör femmilen, de vinner inte, men möjligheten till medalj finns!

Hade fint!

1 kommentar:

  1. va, säjer du "kola" ä inte du lite för seriös för dä?

    SvaraRadera