01 maj 2010

Kolmårdsbiken bl.a

Idag åkte pappa och jag ut till Sörsjön för att titta på Kolmårdsbiken, eftersom jag inte fick köra själv.
Väl där blev det lite småprat med diverse människor och de flesta undrade hur det var med mig så jag fick berätta om och om igen att "det är ok", "det är mycket bättre nu" :D

Snackade lite med Jeppe och Kajsa innan det var dags för Jesper att starta, sen blev det bara jag och Kajsa kvar, vi fick vara langningsansvariga idag:) Ett jobb vi inte skötte prickfritt då vi missade en av två langningar...För att försöka rädda situationen körde vi iväg med Jespers bil i hopp om att vi kanske skulle kunna langa på ett annat ställe, men vi missade Jesper med bara någon minut.
Som tur var gick det bra ändå, han vann!

Efter tävlingen har jag även hunnit med tårtkalas hos mormor och mekat lite med mitt vevparti. Nya klingor och klingbultar resulterade i en viktminskning med 46g :D Tumen upp för det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar