08 oktober 2010

Höstcykling

Ja då var man hemma igen, skönt det!
Vi fick som jag nämnt tidigare en dag extra ledigt, troligtvis som kompensation för kommande veckorna.
På tisdag sätter vi kurs och fart mot utlandet och jag ser inte på något sätt fram emot resan. Jag är glad om jag återvänder oskadd till Sverige om tre veckor.
Negativiteten stavas SJÖSJUKA!
Men som en klen tröst så ska jag hämta ut sjösjukeplåster imorgon till resan så jag hoppas att de hjälper lite i alla fall:)

Idag har jag varit ute på ett lite längre cykelpass med August. Vi tog vägen till Mem, sen kanalbanken till Söderköping, vidare genom skogen och utmed kanalen till Norsholm. Där vände vi tillbaka mot stan och hemåt. Tre timmar stannade klockan på när jag rullade in på garageuppfarten, muy bien:D

Jag har även varit iväg på basket med farsgubben. Seriepremär mellan Dolphins och Borås. Dolphins vann, såklart;) 95-73 om jag inte minns fel.
Det är riktigt kul att titta på basket och jag blev bara ännu mer sugen på att åka över till USA efter muck och spana in någon NBA-match, vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag fortsätta kvällen framför datorn ett tag och kolla på The big bang theory, sen blir det sängen så jag är pigg och glad imorgon.

Nighty night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar