10 oktober 2010

Problem solved!

Jag har sedan förra året då crosscupen tog slut haft en cross hängande på väggen i garaget, inget konstigt med det. Men, problemet är att det var punka på framdäcket. Så min plan var att ta loss däcket och om möjligt rädda det med lite Stan's. Anledningen till att jag dragit mig för att göra detta är att det är Nicke som limmat fast däcket. Och som han limmat.
Jag och pappa fick hjälpas åt och efter ungefär 40 minuters slit var däcket borta.

Det visade sig dock att det inte var punktering på däcket utan bara ventilen som läckte, så jag bytte ut den. Så nu är däcket som nytt och kan användas igen:D

Om en dryg halvtimme åker jag in mot stan igen för att åter resa ner till Karlskrona. Den här gången blir det drygt tre veckors visit. Det är Lääänge!

Men när jag kommer hem igen blir jag ledig en vecka, och sen är det bara fem veckor kvar till muck:) Mumma!

Dags att packa, hade fint!
Hörs om tre veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar