23 september 2012

Party!

Tävlingssäsongen är över och jag har börjat på universitetet, där erbjuds en drös olika aktiviteter att stilla sitt sinne med för oss studenter. Många av dessa aktiviteter äger rum på helgerna och man behöver väl inte vara Einstein för att fatta att det allt som oftast är alkohol inblandat!?
Normalt sett är jag en sådan som aktivt tar avstånd från dessa evenemang då varken alkoholen i sig eller sena kvällar rimmar särskilt bra med att träna och tävla.
Men nu kan jag ta det lite lugnare och unna mig inte bar en öl, utan kanske två, eller tre, eller fyra... att  dessutom vara vaken till klockan fyra på morgonen känns rätt så rock n' roll för en liten stackare som mig:)

Nästa vecka är det tackfest för faddrarna som var så vänliga och välkomnade oss nya studenter till campus i Augusti. Vem vet, jag kanske kan vara vaken ännu längre då?

Nu väntar min nybäddade säng på mig, so long!

1 kommentar:

  1. hallå Martin,

    Hittade din blgg via öijer, vill bara höra om du vill vara med på Cykelbloggar?
    I så fall maila mig på cykelbloggar(a)spray.se

    Mvh
    Fritz

    SvaraRadera