01 oktober 2012

Vardag

Typ såhär ser vardagarna ut numera, åtminstone två dagar i veckan. Men inte hänger jag läpp för det, matte är kul! Om än lite irriterande ibland när jag inte förstår vilken bokstav som påverkar vilken siffra i vilken ordning enligt vilken regel som någon grek eller Albert himself luskat ut för alldeles för många år sedan. Det är inte helt lätt kan jag lova, men känslan när man förstår ett samband är ungefär lika skön som när jag cyklar till mig ett KOM på Strava:) 

Nu drar jag på innebandyträning! Peace!

2 kommentarer:

  1. Good times :) Själv håller jag på med träden in i mista detalj, ibland tror jag att jag skulle föredra matten! Vart spelar du innebandy?

    SvaraRadera
  2. Matte är lite som terapi för mig, det finns rätt och fel, inga äckliga tolkningar och reflektioner av vad man tror och känner:)
    Vilka träd? Fagus Sylvatica, Quercus Robur, Betula Pendula, Populus Tremula och såna träd? Lite sitter allt kvar även på trädfronten hos mig:P
    Spelar innebandy med NAFFI, Norrköpings akademiska förening för idrott.

    SvaraRadera