20 september 2009

Joråsåattnae!

Nu är studsmattan ihopplockad och ligger i sin stora, halvtrasiga låda ute på altan. Det är varmt ute så svettigt blev det, tur då att jag tog min Red bat efter arbetet och inte före:D Gillar sånadäringa energidrycker, de är goda:p Om någon vet vart man kan köpa, om man kan köpa, Rockstar i Norrköping så får ni gärna skriva det i kommentarer, har nämligen velat ha en sådan sedan jag såg de på Statoil i Rättvik i somras, och då köpte jag ingen :O Nae, för jag köpte glass istället...mycket dumt!

Fick höra av mamma förut att hon betalat min mobilräkning, 170 fina kronor, sen hittade hon en lapp där det stod att jag lånat 200 av henne innan Kebnekaise, så från att ha en hel femhundring(!) i plånboken försvann nu 370 kr i ett huj, så från och med nu kan ni kalla mig fattig student:( och jag som hade planerat att köpa nya byxor nu när junkyard har fraktffritt, men icke:D

Men det här med pengar är ju ett givande och ett tagande, kan ärligt säga att trots denna monsturösa skuld på 370 kr har jag gått plus idag:D Fick nämligen använda min snälla mors visa imorse när jag beställde en grej, hon är snäll min lilla mamma:D Mer om vad jag beställt blir det när jag får hem det, eller dem kanske man ska säga. Prepare to be blown away!!

//Martin

2 kommentarer:

  1. Tjo Martiiiiiiiin! Ska bli spännande att se hur länge den här bloggen lever ;) Dock lite för lite bbt-citat för min del! Maraton snart? :D //Howard

    SvaraRadera
  2. Den kommer nog att få vara kvar ett tag tror jag. Anledningen till att den förra försvann så fort var att den var så ful:D Den här ser ju ändå skaplig ut, även om det går att göra bättre.

    Marathon låter som en bra idé, helgen eller?

    SvaraRadera