29 september 2009

Kallt!!

Idag har det verkligen varit SVINKALLT!!! jag trodde jag var tillräckligt påklädd med många lager, men icke. Jag frös i stort sett konstant i två timmar mellan kl 7 och frukosten vid 9, värmde mig lite när vi åt, sen var det back to work och det blev kallt igen:(

som tur var ville Erik byta med mig när vi bytte gärde och jag fick gå av plockaren och sätta mig i traktorn på sidan istället, och där var det varmt och skönt:D Ett tag var det tom för varmt så jag var tvungen att köra med öppna rutor plus AC...

Fick en idé under dagen som jag försöker utveckla lite, är inte helt säker ännu om den är något att ha, men ett tips är att hålla utkik på bloggen om det är så att jag genomför den. Spana även in facebook, det är där det kommer hända liksom:D

Nu ska jag duscha och försöka få bort all jord som sitter i håret, näsan och öronen så jag är ren och fin innan Idol börjar!

Senare då!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar