30 september 2009

Kallt igen, fast ändå varmt

Imorse kl 6 visade termometern -o,4 grader, inte särskillt varmt alltså, snarare svinkallt idag med, så utan att tveka åkte långkalsonger och långärmat underställ på. Hade ingen lust att frysa idag med.
Problemet idag var bara att det inte blåste ett skit, igår kändes det som halv storm ute men idag var det helt stilla, så frammåt lunch var jag väääldigt varm i mina långkalsonger:D

Förresten så har jag tjänstebil nu, i alla fall idag och imorrn:D Fick åka med Erik när vi slutade och hämta Håkans bil som varit på verkstan och ska ta den till jobbet imorrn, och gissa vad det innebär? Jo, ca fem minuters sovmorgon, yey!!

Hade fint!!

2 kommentarer:

  1. Hur kom du hem idag då? Förresten så var jag inte sjuk i bara två dagar, har inte tagit mig ur sängen än :(

    SvaraRadera
  2. Jag tog cykeln, som jag hade till jobbet igår, den fick stå kvar där inatt.
    oh, jobbigt att vara sjuk då, det är helt klart ett dåligt påhitt det här med sjukdomar:/

    Krya på dig!!

    SvaraRadera