06 november 2009

Ljus i mörkret

Pannlampsturen var inga som helst problem. Lampan funkar perfekt. Den är så bra att ett tag trodde jag att bilarna som körde bredvid cykelbanan lyste upp åt mig och att jag inte behövde lampan, så jag släckte den. Då blev det kolsvart. Jättekolsvart!
Jag tände lampan igen, och vips så såg jag mer än bra, och det var bara på halv effekt.

Sammanfattningsvis kan man säga att jag är supernöjd med lampan. En bra investering! Även om det var pappa som investerade, det var bra ändå:D

Imorrn måste jag åka in till stan och hänga på låset till Haga cykel och se om de har bromsklossar till mig, om inte måste jag hinna till Nicke innan han åker. Viktigt att inte försova sig alltså, för utan nya bromsklossar blir det inga nya hjul på söndag.

Imorrn åker jag, själv, till Lidköping och bor på vandrarhem, själv. Sen åker jag till tävlingen på söndag, själv, och åker hem, själv.Jag ska klara mig själv helt enkelt. Är det det här som kallas att skaffa vuxenpoäng? Jag tror det:D

Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar