10 november 2009

Pannlampsexpressen

Idag hade jag två saker jag var tvungen att göra efter jobbet, att träna och lämna tillbaka Nickes bromsklossar. Så jag slog två flugor i en smäll och cyklade ut till Nicke och dumpade bromsklossarna i hans brevlåda, sen vände jag hemmåt. Självklart hade jag pannlampan:D Den är bara för bra. Det är nästan så jag önskar att polisen skulle stoppa mig och inspektera min belysning:)

Förresten så råkade Adam ut för en "rolig" kund idag och hennes avslutning på samtalet tycker jag redan är en klassiker:D

-Dra åt helvete! Och sen la hon på. Haha. Kul.

Nu ska jag käka. Hörs!

1 kommentar:

  1. PANNLAMPA. Bästa!

    "Dra åt helvete" är ett besynnerligt sätt att avsluta en konversation måste jag säga. Dagens bästa är iaf självfallet din kommentar till Christin under youtube-klippet: "alltså..det roliga har inte börjat än".

    Jag ville bara sjunka genom jorden och dö litegrann.

    En annan festlig kommentar var ju Antons (!) outburst "tyvärr inte" när Rikard frågade om någon hade Lindas nummer.

    Over and out

    SvaraRadera