24 november 2009

Aino

Precis som jag hade hoppats så fanns det ett nytt avsnitt av The big bang theory när jag kom hem idag, så det har jag sett. Kul, som alltid:D

Har börjat leta efter en ny mobil nu i veckan och har hittat en som jag verkligen vill ha. I alla fall just nu;) SonyEricsson Aino heter den. Verkar hur cool som helst tycker jag! Att ha den vore rääätt så sweet, och med Spotify skulle den vara fulländad. Synd bara att man inte är gjord av pengar:(


Förresten så får man Spotify gratis tre första månaderna hos Telia om man tecknar abonemang för bredband eller liknande. Bra deal!

Snart ska jag träna är det tänkt, ska ni?

Hörs!

3 kommentarer:

  1. Tyvärr så är spotify rätt så uruselt att ha i telefonen, då de äter upp batteriet ;) då kan man lika gärna lägga in musik på telefonen o spara batteri :)

    /Isabelle

    SvaraRadera
  2. hörredu, martin "jag tycker fast telefoni kombinerat med bredband är kul" filipsson, gå loss o köp det där nu när du sliter på Telia! unna dig!!

    kommer du på lördag förresten?? och ta med några andra i "snyggt paket" också, hah!

    SvaraRadera
  3. Oh, illa om det drar batteriet:( Har du Spotify i Iphone:en Bella? Spelar det någon roll för batteriet om man kör i online eller offlineläge?
    Jag funderar på att vänta till mellandagarna med att handla Lotta, då hoppas jag det är lite billigare:D Är inte helt på det klara med hur det blir på lördag ännu...:)

    SvaraRadera