13 januari 2010

Mycket på en dag...

Idag hade jag en väldigt stor mix av kunder. En frågade om jag kunde "prata english?", en som pratade jättedålig engelska, en som undrade om jag hade något problem med att han hade två abonnemang, och en som sa att hon skulle ta livet av sig om det inte gick att lösa hennes problem tillräckligt snabbt...

Ja, vad ska man göra? Skratta eller gråta? Jag väljer nog att skratta, även om den där sista var lite läskig.
Jag pratade också om min inryckning till lumpen nästa vecka med en kund, och han berättade då att hans son utbildades till flygtekniker inom det militära. Som sagt, en stor mix av kunder.

Imorrn är näst sista dagen jag har kvar att jobba, näst sista! Det är nära nu!

Dags att sova snart, börjar tidigt imorrn.

Vi Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar