30 januari 2010

Shoppinglördag

Idag har det shoppats loss rejält i familjen Filipsson, minst sagt. Jag inledde med att köpa en Ipod, följt av ett skydd i silikon. Pappa hakade på och köpte både en kamera och en cykel. Egentligen skulle vi köpt två Ipods, en till Mirelle också, men det fanns bara en kvar, så den tog jag:D
Just det, jag köpte två flaskställ till cykeln också, blåa och fina. De kommer sitta riktigt smutt på hojen sen när den är klar.

Just nu är jag hemma hos Sara en sväng för att avlägga rapport från mina dagar i Karlskrona, och senare bär det av till Jocke för att hänga lite, det blir nog trevligt ska ni se ;)

Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

  1. tur att min gamla hederliga nano har hoppat igång igen då! Jag är riktigt avundssjuk!!!

    SvaraRadera
  2. haha, min gamla nano har gått i pension :'s jag är inte heller lite avundssjuk (H)

    SvaraRadera
  3. Haha, ni borde vara lite avundssjuka:) För att göra er än mer avundsjuka så kan jag meddela att den här kommentaren skrivs från ipoden;)

    SvaraRadera