23 februari 2010

20år!

Idag, den 23:e februari 2010, fyllde jag 20 år.
Tack till alla som kommit med gratulationer!!

Dagen började med att jag fick frukost på sängen av mina fina lumparkompisar som också sjöng för mig. Därefter sov jag några timmar till i hopp om att bli lite friskare.

I övrigt har dagen mest spenderats sovande, men också lite filmtittande med Bertilsson, den andre sjuklingen.

Tyvärr är jag nog inte tillräckligt frisk för att delta i morgondagens övningar heller, lite surt faktiskt. Men jag har inte helt gett upp hoppet. Jag ska ta febern och sedan sova på saken.

Sammanfattningsvis kan man säga att det har varit en väldigt annorlunda födelsedag som jag faktiskt helst vill glömma. Men men, läget är som det är och det går inte att göra något åt, bra ändå att det är permission om några dagar så man kan fira sin födelsedag i friskt tillstånd.

Nu är det dags för sängen, hörs inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar