21 februari 2010

Sjuk

Efter fyra dagar i fält så var förkylningen ett faktum i fredags kväll när det för första gången i veckan gavs tillfälle att verkligen slappna av och känna efter hur kroppen verkligen mådde. Svaret på den frågan var enkel, inte alls särskilt bra:( så nu ligger jag hemma och växlar plats mellan sängen och tv-soffan. Det som ändå är positivt är att svenskarna kör som kungar i os. Tre medaljer på två dagar är inte dåligt.

Trots sjukdomen så åker jag tillbaka till Karlskrona ikväll för en ny vecka, antar jag jag får ligga i skuksäng några dagar innan jag kan vara med igen. Det händer grejer den här veckan som man verkligen inte vill missa!

Har förövrigt smygstartat lite med mitt 20års firande, fick några presenter igår av Mirelle, och nästa helg verkar det som att det blir lite till:D Något att se fram emot alltså.

Förhoppnngsvis får jag låna ett mobilt bredband nu i veckan så jag kan uppdatera lite, men jag lovar inget, så håll utkik.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar