29 april 2010

Hemma igen!

Det blev en kort kortvecka för mig den här veckan.
Egentligen skulle jag ha varit på plats i Karlskrona måndag till torsdag, kortvecka alltså, men av förklarliga skäl så åkte jag inte ner dit förrens igår morse. Jag kom ner lagom till lunch och fick hoppa in i verksamheten så gott jag kunde. Det blev lite rörigt men det löser sig nog. Nu har jag i alla fall bytt ut alla mina gröna camokläder till de blåa marinkläderna:D

Kommande dagar ska jag bara ta det lugnt och undvika fysisk aktivitet, kul...
Inget tävlande på lördag alltså, men titta det ska jag! Självklart är det Kolmårdsbiken jag pratar om som avgörs ute vid Sörsjön. Tråkigt att inte kunna delta själv men jag ska försöka heja fram Jesper så han vinner i år igen.

Annars så lär det bli en hel del Chuck i helgen:D Mycket bra sätt att fördriva tiden, rekomenderas starkt!

Nu ska jag dra mig tillbaka, hade gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar