01 april 2010

På tåget

Sitter just nu på ett X2000 påväg hem från Halmstad. Tack vare, eller på grund av kanske man ska säga, att vi blev försenade tidigare så fick vi boka om våra biljetter och hamnade då i 1:a klass:)
Nu är det långhelg som gäller och jag ska hem och ladda inför nästa vecka, för då händer det grejer kan jag lova. Vi fick reda på igår av kompanichefen att fyra personer från kompaniet skall få åka till Danmark nästa helg för att tävla mot andra värnpliktiga i något som de i Försvarsmakten kallar för "battle of the north". Och gissa vad? Jag är en av de fyra som skall få åka:) Tack vare att jag var snabbast av alla på kompaniet på förra löptestet över tre kilometer. Så jag och tre till ska representera ett av Sveriges fem lag i tävlingen. Det kommer bli riktigt grymt!

Ha nu en fortsatt trevlig dag!
//Martin

3 kommentarer:

  1. Sara såklart vem annars??1 april 2010 kl. 17:58

    fy fan vad grymt martiiiiiiiiiiiiin :D stolt är jag :D:D:D de valde helt rätt :) top notch! ihhhh vad kuuuul :D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

    SvaraRadera
  2. Awesome! (Y) :D Då får du se till att vinna med andra ord! Lycka till. Så blir vila och ladda i helgen då? ingen träning?

    sen ska jag passa på och fråga om inte din pappa har ett compact-vevparti till landsväg över? som jag kanske eventuellt kunde få köpa ;)

    SvaraRadera
  3. Aprilapril!

    Kul att ni tror så gott om mig, det värmer!
    Men tyvärr ska jag inte till Danmark och tävla, men att jag åkte 1:a klass och att jag vann tre-kilometerstestet, det var sant:D

    SvaraRadera