24 juni 2010

Väldigt varmt!

Man kan ju inte säga annat än att det är en bra vecka att vara ledig nu när vädret visar sig från sin bästa sida. Bra timing där försvarsmakten!

Idag har jag inte gjort mycket alls förutom att ha njutit av solen och värmen, tänkte dock att jag skulle ta en tur på inlines snart när det blir lite svalare. Efter det ska jag sätta mig och njuta av dagens köp, en vanilla coke! Så grymt goda!

Igår var jag ute på ett riktigt glassigt cykelpass må jag säga! Körde drygt fyra timmar i solen så solbrännan är sådär lagom fin, men det försöker vi ändra på så gott det går:D
han även med att träffa Anton en sväng igårkväll. Vi åt god mat och badade, kul kul!
Och imorgon blir det midsommarfirande på Antons land. Behöver jag säga att det kommer bli AWESOME!?

Hade nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar