05 juli 2010

Underbara ledighet!

Det är så underbart skönt att äntligen få lite ledigt från lumpen så man kan vara hemma och göra lite nytta. Och med nytta så menar jag träning. Det är helt galet vad lite träning det är där nere, jag trodde att lumpen var en plats för hårt fysiskt arbete och konstant utmattning, men icke. Det får man sköta själv.

Jag har i alla fall cyklat en sväng idag. Körde in till stan och drog runt sju varv på banan för Norrköpingsmästerskapen och sen hem. Det blev drygt två timmars cyklande, två jobbiga men ändå sköna timmar. På grund av att jag cyklade hemifrån redan vid 08:20 imorse så är jag lite sysslolös nu, har inte något att göra. Vem vet, det kanske blir ett träningspass till, tiden finns ju:D Annars kanske man skulle sätta sig i solen och bara njuta av att vara ledig, det låter inte heller så illa...

That´s all, peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar