25 juli 2010

Ny vecka, nya tag!

Då var tredje semesterveckan snart till ända och imorgon börjar min sista lediga vecka på bra länge. Så det gäller att ta tillvara på tiden :D

Igår så var det firande av Sara som fyllt 20 ute vid deras lilla stuga vid Rejmyre. Trevligt trevligt! Lite trångt när det väl skulle sovas men inget som inte gick att lösa, jag tog egen säng och övriga fick trängas på golvet;)

På Onsdag åker jag ner till Göteborg och möter upp artilleristnilsson för att direkt dra vidare mot Persson i Helsingborg. Eftersom vi tycker så mycket om varandra så tänkte vi träfas lite innan det är dags att åka tillbaka till karlskrona igen på söndag:D

Men innan dess ska jag självklart hinna med lite träning, vad trodde ni?
Frågan är bara vad man ska hitta på, det lutar just nu åt lite lvg intervaller i "skotthåls-backen". En fin backe precis utanför Söderköping.
Det blir inget försök till nytt rekord på jurslatempot i alla fall, det känns meningslöst nu när det regnat så mycket senaste dygnet. Men jag putsade mitt rekord lite när jag var där i veckan, 6.40 tog jag mig runt på. Jobbigt värre;)

Nu måste jag sova och ta igen lite sömn från igårnatt:D
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar