02 januari 2011

Flyttpackar!

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag flyttar söderut och det är en hel del grejer som ska tas med. Saker som man inte tänker på dyker upp under tiden man plockar med annat.

Har försökt att organinisera mig lite och har packat nästan alla mina kläder. Det som inte är packat ligger i högar och väntar på att bli packat.
Glas i olika färger och former har jag slagit in omsorgsfullt i tidningspapper och packat det mesta av det också.
Jag har dock kvar en stor hög med saker i vardagsrummet som inte är sorterarat eller packat, så det finns fortfarande att göra, men jag tror ändå att det får räcka med arbete för idag, det är ju en dag imorgon också och jag vill ju inte gå sysslolös...

Avrundar nu kvällen med lite tv-tittande:)

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar