11 januari 2011

Nytt år, nytt jobb, nytt boende, nytt liv!

Om det lyckats undgå någon så flyttade jag hemifrån till Karlskrona i fredags, och började jobba i går.
Jag är fortfarande i försvarsmakten men inte längre nån simpel värnpliktig utan nu är det sjöman som gäller:)

Än så länge har jag bara positiva saker att skriva om dagarna som gått, och jag hoppas det ska fortsätta så. Det borde inte bli några större svårigheter då det är några få minuters promenad till de flesta andra anställdas lägenheter, så sällskap kommer inte vara några problem. Just nu sitter vi fyra personer och ser på film hemma hos mig och Ejnar, och snart kommer det fler. Kopps står på schemat idag, kommer bli grymt!

Måste också nämna att lägenheten är helt otroligt bra, hur nöjd som helst! Bilder kommer inom kort;)

Hade fint!

1 kommentar: