24 maj 2011

Backintervaller!

Tog cykeln efter jobbet för att köra intervaller uppför backen på Bryggareberget. Precis när jag rullat nerför backen från lägenheten och svängde ut på cykelbanan längs borgmästarkajen såg jag en annan cyklist ca 50 meter framför mig. Jag körde ikapp och hälsade. Det visade sig att han var påväg ut på en runda men han ändrade sig ganska fort när jag berättat om mina planer och följde med mig istället.

Han hängde i bra men efter tio backar tackade han för sig och jag fortsatte själv uppför fem gånger till.
Sällan har ett intervallpass gått så fort. Det kändes faktiskt riktigt bra idag, bra flyt liksom!
Det känns skönt inför helgen och Borlänge tour. Det kommer bli awesome!

Blev förövrigt "befordrad" idag. Äntligen har det kommit ett beslut om vad vi ska vara anställda som och jag gick från att vara menig 1.klass till korpral, nice!
Så det blir till att leta fram vinklar till skjortan imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar