17 maj 2011

Vilodag

Efter att ha cyklat drygt sju timmar på två dagar bestämde jag mig för att avstå från träning idag då vädret var allt annat än inbjudande. Regn och blåst, inget jag hade lust med idag.
Så det fick bli en lugn dag istället. Åkte ut till Amiralen Med Ejnar efter lunch för att komma ut lite. Vi gick runt och glodde inne på Onoff och Elgiganten ett bra tag, jag köpte en mixer:) Sen tog vi en snabbis på Jysk också där jag köpte ett nytt täcke.

Eftermiddagen har jag spenderat med Carl-Philip och Ola. Först middag hos Carl-Philip, sen fika hos mig. Provade Hasselnötskaffet jag fick i mitt påskägg och det var verkligen en hit! Även Ola som inte ens dricker kaffe tyckte om det.

Nu ska vi fortsätta chilla framför tv:n ett tag och njuta av livet!
Hade gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar