29 september 2011

Norrköping!

Efter en smått kaotisk tåg/bussresa igår kväll är jag nu återigen i Norrköping ett par dagar.
Idag har jag ägnat några timmar ute i garaget och mekat med crossen och fått den i race-klart skick. Lite annorlunda med sinle-speed 39-klinga fram, men jag tror det blir bra. Senast jag körde cross hade jag 42t och då var det rätt tungdraget, låg mest och harvade på de tre lättaste växlarna. Det hoppas jag slippa nu:)

Imorgon ska jag upp i ottan och köra ett pass med August. Klockan åtta ska jag vara där, sen ska vi väl slingra oss runt ett par timmar innan han ska till skolan.

Och redan nu har jag börjat förbereda inför ett träningspass på lördag. Det ska nämligen bli sol och nästintill vindstilla, som upplagt för långpass!

Mycket cykel blir det, men det är bäst att passa på nu när jag är ledig. Om några veckor bär det av ut på havet igen och då kan jag bara drömma om cykling:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar