10 april 2012

Regnigt Karlskrona

Trodde jag hade kört mitt sista pass på monarken för ett tag framöver när jag förra veckan skjutsade in den i hörnet i rummet och plockade undan fläkten. Men tji fick jag, vädret var verkligen ingen fest idag, därav fann jag mig själv sittandes på just monarken för att mata så mycket watt jag bara orkade.
Inga siffror att skryta med, bryr mig inte så mycket om sånt egentligen, men trött blev jag, det är huvudsaken.

Körde hårdast tänkbara för att förbereda mig optimalt inför helgens tävling, vilket i min bok innebär 4x4min. Redan under andra fyran gick tanken "jag kommer inte överleva det här" genom huvudet, bra kvitto på att man tar i...
Nu ska jag låta naturen göra sitt och kompensera min nedtränade kropp och förhoppningsvis är jag fit for fight på söndag med bra form:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar