27 april 2012

Ännu en tävlingshelg - Hammarö

Första etappen är nu avklarad, prolog 3km på en nästintill helt platt bana. På pappret är det en distans som kräver explosivitet och högt tryck, rimmar väl sådär med min kroppsbyggnad, men efter en halstressig uppvärmning gjorde jag vad jag kunde! I och med att jag var bland de första att starta hade vi redan hunnit åka från tävlingsplatsen innan alla kommit i mål så därför har jag ingen aning om något resultat, mer än att prologen vanns av Philip Lindau. Skoghalls CK verkar inte vara några IT-experter direkt, deras hemsida lämnar en del att önska och några resultat har de inte fått ut ännu, men det är ingen ko på isen, resultatet kan vänta till imorgon.

 Lite packning går det åt när man ska iväg. Det ska tilläggas att vi fick in allt i bilen, ingen fusklastning med takräcke eller dragkrok här inte!
 Premiärtur på mitt dischjul dagen till ära, limmningen har suttit ca ett dygn:)
Tävlingskittad Speed Concept!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar