18 maj 2012

Ny helg, nya äventyr!

I väntan på att Benny "pannkakskungen""junisen" Sonesson skall anlända till städernas stad med stort N och hämta upp mig med Trekmobilen tar jag tillfället i akt och njuter av en kopp kaffe.
Cykeln är tvättad, väskan packad och jag är redo för ännu en helg på vägarna.

Första stoppet blir redan i Linköping där vi plockar upp Jacob för att sedan styra mot Falkenberg. Där ska vi delta i öppningen av Cykelmagnetens nya butik och cykla en kortare runda med intresserade kunder.
Med det avklarat beger vi oss mot skogarna i Småland, Värnamo närmare bestämt, där vi spenderar helgen med två tävlingar på programmet.
Väderprognosen ser riktigt lovande ut och med lite flyt blir det en riktig varm och fin helg! På tiden tycker jag:)

På tal om något helt annat måste jag tipsa om en grej jag precis fått upp ögonen för. Podcaster! Om ni inte redan provat konceptet, gör det! Första gången jag haft någon glädje av det annars så omständiga iTunes, bara gå in och välja och vraka bland olika sändningar och program.
Just nu lyssnar jag på Sommar i P1 med Mark Levengood, bra skit.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar