22 januari 2013

Update från sjukstugan

Säsongen närmar sig med stormsteg, endast tre månader kvar till tävlingspremiär här i Sverige. Det ska dock tilläggas att många cyklister då redan genomfört sin premiär sedan veckor tillbaka och är fit for fight när startskottet går i utanför kyrkan i Ljung. Östgötaloppet är som vanligt årets första tävling och för min del är det ju numera hemmatävling, inte bara geografiskt utan även klubbmässigt:)
Så det vore ju kul att komma dit med lite kraft i benen och flås i lungorna!

Just nu är det inte mycket power i min ynkliga kropp då jag dragit på mig en förkylning och kan nätt och jämnt ta mig till och från skolan om dagarna. Ingen hit direkt...

För att tillfälligt råda bot på dessa tråkigheter skickade jag nyss in en beställning på några mycket intressanta produkter, håller det lite hemligt ännu, men det är stora grejer på G kan jag lova. Mer om det  vid ett senare tillfälle.

Hade fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar