11 april 2013

Mer träning & bilder

Utan att skryta allt för mycket måste jag bara säga att jag är lite stolt över mig själv. Varför? Jo, jag gjorde måndagens planerade lab igår, och morgondagens lab gjorde jag idag. Summan av kardemumman är alltså att jag inte behöver åka till skolan förns på tisdag igen. Tummen upp för det!

På eftermiddagen slängde jag på de tänkta tävlingshjulen på racern och gav mig ut på provtur. Fin känsla när sången av högprofilshjul som rullar på asfalt uppstår! Uppvärmning ca 30 min innan jag sparkade igång på riktigt och rev av fem intervaller mellan kuddby och konungsund, (finns på STRAVA för den som pysslar med sånt).

Väl hemma var det min tur att stå för matlagningen i huset. Så fortfarande iförd träningskläder lagade jag flygande Jacob och duschade när den väl var i ugnen, tidseffektivt:) 

För den som kan slita blicken från kolfiberväven skymtar man starten för segmentet  Kuddby-Konungsund i bakgrunden, ungefär i höjd med telefonstolpen.



 

1 kommentar: