05 juni 2011

Kattegattstouren

Kom hem för ett par timmar sedan hem från Varberg där jag och pappa tillbringat helgen med tävling både lördag och söndag.
Inte första gången jag tävlat i Varberg, men däremot första Kattegattstouren och jag måste säga att jag är imponerad. CK Wano bjöd på en riktigt fin och omväxlande bana, det enda som saknades var lite höjdmeter men annars grym! Ett kul upplägg också att köra samma bana båda dagarna men åt olika håll, kanske kan låta enformigt men det märktes knappt att det var samma bana.

Själva tävlandet gick rätt så bra, både igår och idag. Jag behöver dock fortfarande bli ca 5% för att hänga med i täten. Ska göra allt jag kan för att det ska bli så framöver!

Nu avrundar jag helgen med att se färdigt Slumdog millionaire, sen ska det bli riktigt skönt att sova!
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar