02 februari 2012

HELG!

Veckans jobb är avklarat. Dagen bestod av olika övningar, bla "klart skepp", vilket innebär att jag bemannar en ksp och är beredd att avslå eventuella hot. Kul kan man tycka, så även jag, men i minusgrader är det ingen dans på rosor direkt. Det är ett högt pris för att få avlossa några skottsalvor.
Men nu är det i alla fall slut för den här veckan och framför mig har jag tre hela dagar ledigt.

Tre dagar där jag tänker lägga fokus på träning, punkt! Ska verkligen göra ett försök att köra distans minst en dag, trots kylan. Kan faluborna distansa i tiotalet minusgrader ska väl även jag ta mig igenom det!?
Ett som är säkert är i alla fall att dubbdäcken åker på. Hade en liten förhoppning om att det skulle räcka att jag köpte nya dubbdäck inför vintersäsongen för att snön skulle hålla sig borta, men icke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar