18 februari 2012

Living on the edge

I ett desperat försök att bli frisk fort bestämde jag mig nu för att inte packa några cykelkläder till resan hem mot Norrköping. Min teori bakom beslutet är att det borde fungera ungefär som att man tar med sig ett paraply ut en varm sommardag bara för att undvika regn...
Vi får väl se om det fungerar, i värsta(?) fall blir jag frisk redan imorgon och får helt enkelt undvika utecykling i veckan.
En annan åtgärd som jag vidtagit för att bli frisk är Brämmhults apelsinjuice. I normala fall tar jag aktivt avstånd från den, i mina ögon, annars så överskattade orangea drycken, som tycks vara skillnaden mellan en bra och dålig frukostbuffé. Men i medicinskt syfte kan jag ta mig ett glas eller två:)

För övrigt så ösregnar det just nu i Karlskrona, följt av en väderprognos som säger minusgrader på måndag, kan bli intressant!

Ses i norrpan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar