23 oktober 2012

Pluggandet fortsätter

En tenta avklarad igår, en ny i morgon. Inspirationen ligger inte på topp just nu i pluggandet och jag försöker hitta på lite annat för att det ska komma tillbaka. Letade lite i förrådet förut och hittade en gammal pilbåge som jag brukade använda hos mormor och morfar när jag var liten. Förstår inte riktigt hur de vågade låta mig och Marcus leka själva med den när vi var i åttaårsåldern:)
Jag letade i alla fall fram en gammal lastpall och la upp några äpplen på för att likt Wilhelm Tell skjuta prick på dem.
Det gick väl sådär...
Visst fick jag äpplena att trilla ner då och då men i de flesta fallen berodde det på att jag sköt rakt på pallen så den skakade och äpplena rullade av. Jag vill ju hävda att det är utrustningen det är fel på, vad annars!?

Ska väl försöka ta mig igenom några rader text inför imorgon innan jag ramlar in på ett nytt sidospår, vem vet vad som kommer härnäst?

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar