07 december 2009

Bra snitt!

Efter våra samtal i torsdags har jag höjt mig från 7,4 samtal/timme, till 9,4 i fredags och 10(!)/timme idag.
70 samtal blev det totalt idag. Det blir allt roligare nu när man börjar lära sig lite mer och vågar ta egna beslut. Mer sånt tack!

Imorrn börjar jag inte förrens halv ett, och slutar kvart över nio. Det ät kanske inte jättelockande, men vad ska man göra då? Cause you know, "only quitters quit". Klarar man det här klarar man nog det mesta sen skulle jag tro, och vi är bra vi. Och med vi menar jag Adam, Jocke, Kristijan och jag.

Ska bli spännande och höra imorrn vad Adam slutade på för snitt idag, han satt ju kvar när jag gick vi sju, han tog säkert fler samtal än mig. Men imorrn, imorrn då tar jag honom:D

Hade fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar