06 december 2009

Filmhelg

Har precis sett färdigt på fjärde Harry Potter filmen. Såg trean igårkväll och ska nog se femman inom kort:)
Har inte haft mycket annat att göra i helgen så då fick det bli lite film.
Jag hade annars planer på att åka till stan och leta julklappar idag men det lär jag hinna i veckan mellan mina arbetspass.

På tal om det här med julklappar så föreslog Emma förrut att vi inte skulle köpa några julklappar till varandra och spara de pengarna istället, men efter lite diskussion så la vi ner den idén. Det blir julklappar i år med:D

I helgen har jag också fått ett sug efter kaffe. Det har jag inte haft tidigare. Innan har jag bara druckit kaffe när det bjudits, men idag gjorde jag till mig själv den stunden jag var ensam hemma. Jag ska nog göra lite mer nu, det är ju faktiskt gott. Och ni kommer väl ihåg vad Colting sa, kaffe är bra!

Take care! Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar