14 december 2009

Tjuvlyssnat

På bussen hem från jobbet satt jag framför en tjej som pratade i telefon. Jag ska försöka återge godbitarna ur samtalet:)
Del 1:
"Ja, vart var vi, jo vi pratade om dina ben. Du skulle sätt förrut när vi pratade, alla runt omkring mig tittade på mig värsta konstigt när jag sa att du har snygga ben. Fast när jag tänker efter, man ser inte så mycket av dina ben. Men du har fina ben..."

Lite senare:
"Är du intresserad av Max? Haha, jag tänkte nog det. Han är ju rätt bra på att kramas, fast han är ganska blyg. Förresten har du kramat Jonas? Han är jättebra på kramar."

Haha, jag hade liksom inget val, jag satt ju precis framför och hörde hela samtalet.

Imorrn är det sovmorgon som gäller, brjar inte förrens 12:30, slutar 21:15.
Likadant blir det på onsdag. Torsdag? Ledig!

Hade fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar