27 december 2009

Helt vanlig söndag

När bilen åkte iväg till stan i förmiddags så försvann chansen till skidåkning i Petersburg. Men jag ville ändå åka skidor, så jag tog spåret som pappa gjort på baksidan. 20 varv och 90 minuter senare kände jag mig klar, så jag gick in och duschade:)

Jag har också hunnit titta på 300. Bra film det där, mycket slagsmål och blod. Skulle vilja se den i blu-ray också, eller, jag skulle vilja se alla filmer i blu-ray. Är riktigt sugen på att skaffa en sån spelare. Problemet är bara att vi har en HD-tv, utan HD-ingång. Hur tänkte de då egentligen? Jag kan liksom inte få in det högupplsta i tv:n. Möjligtvis med vanlig bildskärmssladd till dator, men är osäker på om den klarar att överföra HD? Gör den det?
Jag får väl köpa en ny tv också helt enkelt:D

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar