10 december 2009

Fina grannar!

I tävlingen "årets grannar", nominerar jag våra grannar:D
Idag när jag var påväg till bussen för att åka till stan han jag inte längre än till grannarnas soptunnor innan Kerstin stack ut huvudet genom dörren och frågade om jag skulle till stan och om jag inte ville låna bilen. Ja, vad säger man? Självklart ville jag det:D

Imorse, innan jag drog iväg mot stan så han jag med en sväng på cykeln, nästan tre och en halv timme blev det, missade med några få minuter. För omväxlings skull körde jag bara asfalt idag, för att slippa kladdiga grusvägar. Inte lika omväxlande men idag kändes det skönt att inte behöva spola av kläderna innan man lägger dem i tvättmaskinen:)

Imorrn är det jobb igen, men jag hoppas hinna med lite träning innan jag börjar. Det borde funka. Blir till att pallra sig upp i tid ur sängen imorrn.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar