23 december 2009

Nu är allt klart!

Alla julklappar är nu inhandlade och jag kan sova lugnt inför imorrn. Jag var iväg förrut och handlade det sista i en butik med extra kvällsöppet, dagen till ära:D

För några veckor sedan, eller några månader, kommer inte riktigt ihåg, så sades det här hemma att vi inte skulle ha så många julklappar i år. Ungefär som det sägs varje år. Och hur gick det då? Jo, jag skulle uppskatta antalet till ett femtiotal och volymen till ca en kubikmeter. Det känns som att det där med lite julklappar misslyckades så totalt som det bara kunde. Men jag misstycker inte.
Det är ju trots allt kul med julklappar, både att ge och att få!

Imorrn tänkte jag börja dagen med lite skidåkning. Jag ska åka ner till Sörping och åka lite i Petersburg hade jag tänkt. Sen blir det jullunch och efter det rullar det väl på fram till kvällen.

Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar