06 juli 2012

Semester, uppsagd, STRAVA

Nu är sista arbetsdagen gjord innan semestern, för mig var det även sista arbetsdagen någonsin(?) i flottan. Nu har jag fyra veckors semester sen träder min uppsägning i kraft:)
Jag kommer behöva gå innanför grindar och murar minst en gång till innan jag är helt klar med båteriet, på måndag ska jag dit och lämna in min uniform och alla andra saker jag har ute, någon förlustanmälan lär det ju bli också på saker som "trillat mellan stolarna" under mina två år.

Har varit lite krasslig i veckan så jag har hållit mig från all fysisk aktivitet, i tisdags och onsdags var jag så hängig att jag var säng/soffliggandes hela dagen.
Idag tog jag veckans första cykeltur , dels för att fire semestern, men även för att få ge sig ut och rulla lite i det fina vädret.
Jag hade ett STRAVA-segment som jag spanat in och skulle ge ett försök att slå, tyvärr hade jag sett fel och körde åt fel håll, så inget rekord för min del.

Åkte mest runt på halvfart med några fartökningar i backarna som bjöds, bl.a en som jag bara provat en gång tidigare. Henrik beskrev den först som "avlång" när han berättade om sin upptäckt, sen ändrade han sig till stegrande, bra val:)
Avlång backe, behöver jag säga att kameran ljuger!?

Fotovänligt fönster. Tävlingskittad cykel med SM-lapp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar