04 oktober 2009

Har sökt ett jobb...

mm, ett enda jobb
Kollade igenom alla(!), ja alla lediga jobb i Nkpg, Finspång, Söderköping och Valdemarsvik idag, nästan 200 stycken, jag hittade ett:/

Förutom några sunkiga säljarjobb fanns det inget annat jag kunde söka, dvs inget som jag var behörig till. Och så lågt som säljare vill jag inte eller tänker jag inte sjunka. Det behöver jag inte heller, det har faktiskt mamma sagt:D
Inte lätt att ta sig in i arbetslivet utan arbetslivserfarenhet inte. Och vissa jobb som inte kräver tidigare erfarenhet kan istället kräva att man är aktivt studerande, det är inte jag...Tur då att man rycker in i Januari, den 18:e. Karlskrona here I come!!

Har i alla fall precis avslutat kvällsfikat, chokladboll och monster:D Och bli inte oroliga och tänk "what, dricker han monster varje dag?"

Nej, det gör jag inte, jag sparade en från igår och tog den nu istället:P
Kan förresten meddela att bearnaisechipsen var mer flopp än topp, de smakade liksom inte så mycket bearnaise, men de smakade inte illa. Bara att jag väntat mig mer.

Sovdags nu då, potatisarna väntar tidigt imorrn.

Sleep tight!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar