27 oktober 2009

Motgång

Det går inte riktigt som man tänkt sig i alla lägen.
Mitt paket har till slut kommit hem idag och det var ju bra. Men. När jag kollar igenom lådan med prylar upptäcker jag att vevlagret jag ska montera på crossen skall monteras med ett speciellt verktyg, som jag inte har förståss. Lite tråkigt kanske.

Nu måste jag försöka hitta ett sådant verktyg så fort som möjligt, innan helgen så jag kan tävla på cykeln. Tills vidare får jag montera resterande komponenter, styre och lite såna grejer.

I´ll be in the förråd!

Hörs!

3 kommentarer:

  1. Dude, nu vill vi allt se lite bilder på bygget! ;)

    SvaraRadera
  2. jo men visst ska det bli lite bilder, kan nästan lova att det kommer imorrn(29:e)

    Kan ärligt säga att Alle-gaffeln är det finaste på hela bygget:D

    SvaraRadera