24 oktober 2009

Lite avundsjuk

Just nu sitter jag hemma vid datorn och är lite avis på alla som är i Falun och tävlar. Jag vill också vara med! Men nej, för mitt paket från CC har inte kommit och en cykel utan vevlager kommer man inte långt på, frågan är om man ens får starta. Tveksamt.

Hur som helst, om inte paketet kommer på måndag eller absolut senast tisdag så jag kan montera klart cykeln och testa den inför tävlingen nästa helg så känns hela det här crossbygget lite onödigt. Kul, men onödigt. Så paktetet måste komma!

Något lite roligare är att jag börjat läsa i min nya bok som jag köpte igår. Den verkar helt ok. Än så länge har jag bara hunnit med början som är lite småseg men den verkar bättre längre in, speciellt kostdelen verkar bra:D

Hoppas förresten det går bra för östgötarna uppe i falun!

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar