23 oktober 2009

Lyxlunch!

Idag har jag hunnit med en hel del grejer.
Började med att äta frukost hos mormor imorse. Efter det så tog jag bussen in till stan för att skriva arbetsavtal och lite såna papper. Det gick fint:)
När det mötet var klart kilade jag upp på Clas Ohlson och köpte brickor till mitt vevparti och hämtade ut min beställda bok på Anderssons. Så nu finns den här hemma, "jag vill ju bara se bra ut naken".

Därefter tog jag bussen tillbaka mot Smedby och gick hem till Anton, vi hade bestämt att vi skulle äta lunch idag. Och det gjorde vi. Vi åkte tillbaka mot stan och käkade på Meze bar & kök, affärslunch som det så fint heter. Entrecote, klyftpotatis och pepparsås. Grymmt gott!!

Sen åkte vi hem till mig och jag visade Anton runt lite i Stugan och bland mina cyklar.
Egentligen skulle jag stannat kvar hemma då men eftersom jag hade paket från Allebike att hämta inne i stan så åkte jag med in igen. Hämtade ut paketet och åkte med mamma hem. Nu sitter den nyanlända cx-gaffeln monterad på crossen som endast saknar ett vevlager och ett styre nu, det saknas för att cyclecomponents inte kan leverera så snabbt:(

Nu vill mamma ha dator så nu skriver jag inte mer, blev rätt mycket ändå.

Hörs dåe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar