17 oktober 2009

Känner mig klar

Klar, färdig, matt, kalla det vad ni vill men så känner jag mig. Jag är inte så trött egentligen, bara lite avslagen.

Var nere i Sörping och tränade tidigare. Det blev tre varv på femman i Petersburg, det räckte. Det är inga snälla fem kilometer kan jag lova, alla som testat dem vet.

Efter löpningen blev det bastu!! Jag har längtat efter att få basta ända sedan jullovet då vi åkte till Orsa och jag trodde att vi skulle ha bastu i vår stuga. Men det hade vi inte så det blev inget med det då, och inte någon gång under våren heller. Sen började cykelsäsongen och då vill jag helst undvika att basta, dumt att ge konkurenterna den fördelen:) Men nu blev det alltså av.
Orkade med ungefär en halvtimme innan det kändes för varmt, då åkte jag hem.

Nu måste träningskläderna tvättas

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar