17 april 2011

Kolmårdsbiken

Som jag sa redan igår var dagens plan att köra banan för Komårdsbiken som går av stapeln på annandag påsk. Så jag rullade ut från garageuppfarten vid niotiden imorse och rullade in igen ca 16:30...

jodå, det tog lite tid kan man säga:) Ändå var jag inte särskillt trött, förvånande med tanke på att allt jag åt och drack under tiden var en banan, en kopp kaffe, två/tre flaskor vatten och några nävar jordnötter:)

Men tro nu inte att jag körde dessa timmar i ett streck, så bra är inte historien. Effektiv cykeltid ligger nog runt 4-4,5 timmar, i och för sig inte så illa det heller. Även om det gick ganska lugnt till.

Nu ikväll har jag käkat god mat i form av grillad, chokladmarinerad fläskfilé. Riktigt gott, lär bli fler gånger:) Ska försöka grilla så mycket som möjligt nu när jag är hemma och har tillgång till en riktig grill, finns inte mycket som slår det.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar